El público habla
¡Qué alegría recibimos cuando los espectadores nos transmiten sus opiniones! Cuéntanos tu experiencia. En este apartado también encontraréis nuestras apariciones en la prensa.
El dilema del corcho
“Benetan aparta, “Kortxoaren Dilema”. Ez baneki Patxo Telleriak idaztikoa dela, antzerkigintzaren historiako klasikotzar horietako bat dela prentsatuko nuke”
JULEN GABIRIA, TWITTER (X)
“Patxo handia da!”
XABIER MENDIGUREN, TWITTER (X)
“Eta aldiro handitzen doala esengo nuke. Baina oraingoan langa noraino eraman duen harrigarria egiten zait”
JULEN GABIRIA, TWITTER (X)
“Beti pentsatu dut Patxoren gidoi askok petatuko luketela Hollywooden, esaterako. Edo espaineraz. Edo edozein hizkuntza eta merkatuan.”
JOZULIN TWITTER (X)
“Bigarren egunez Arriaga txalo zaparradaz bete da “Kortxoaren dilema” antzezlanaren esterianeko emanaldietan. Ai! Zeinen zaila den koherentzia politikan, konpromisoan, bizitzan! Ederki adierazten du auzoa, umorez, Patxo Telleriaren azken sorkuntza lanak. Laster hainbat herritan”
BINGEN ZUPIRIA, TWITTER (X)
“Me ha interesado y mucho que se plantee un asunto tan destacado como el de la coherencia personal, ética y política. He tenido curiosidad porque se exponga como un thriller. Me ha atraído que tenga intriga y enredo. Que establezca preguntas y debates sobre el proceloso mundo de cosa pública, también llamada política. He sentido atracción porque se que trate en profundidad y a cuerpo descubierto.
Uno estos motivos a la atracción de los textos teatrales de Patxo Tellería, con su habilidad para complementar y contrastar los elementos considerados de drama con los recursos que se suelen calificar de cómicos. Incluyo también los giros y las sorpresas tan frecuentes en sus textos. Los engaños narrativos intencionados a los que ‘somete’ al público, haciéndole creer que la acción va en una dirección y te lleva exactamente por la contraria, como se descubre poco después. Sus planeamientos fundamentales, donde hay reflexiones, dudas y decisiones en las que los personajes se lo juegan todo”.
DAVID BARBERO (FACEBOOK)
“Ezustean harrapatu gaitu Patxo Telleriaren antzezlanak. Komedia espero eta pertsonon fideltasun-eraldaketa-traizioa ideologikoen inguruko thriller politiko landua topatu dugu. Bere eta Mikel Martinezen interpretazio zoragarria. Ez izan dilemarik: ikusi!
KIKE AMONARRIZ TWITTER (X)
“Adi Donostian! Ez galdu hau! Itzela benetan!”
EXPRAI TWITTER (X)
“KORTXOAREN DILEMA Antzoki Zaharrean. Plazerra beti Patxo Telleria eta Mikel Martinez oholtza gainean ikustea”
JOXERRA SENPERENA TWITTER (X)
Ai gure Juaneteak
“Ez naiz ni nor antzezlan honen (edo beste edozeinen) kritika egiteko… baina LABOAren abestien berrikusketa eguneratu eta libreki kreatibo honek txunditu eta liluratu nau… hainbat filosofi totxoek antzezlan honek bainao mamaia gutxiago daukate… nire uste apalean”.
GOIO SANZ (FACEBOOK)
“Ez da teatroa, zama handi-handia daraman kontzertua baizik. Berba nagusiaren aldean bi musikari handi. Adrian pianoan, Maider biolan. Ezin hobeto uztarturik. Laboaren kantek gainera, Sarrionandia, Artze eta Lete dakarte euren baitan. Poesia abiapuntu. Bidegurutze horretan Patxo poeta agertzen zaigu. Poeta garaikidea, spoken wordsen maisua, hitz jostalari trebea.
Ikusle denak kolpaturik irten ginen. Harriturik, zorabiaturik, nahasiak .. sormen lan erraldoia da, formatu txikian gorderik. Zer ederra den gertutasuna!”
IMANOL AGIRRE (WHATSAPP)
“Barrura begirako bidaia batean bidaide garamatza Telleriak, erraietan daukana zintzoki azaleratuz, nolabaiteko bere baitanren hustuketa eginez. Eta hori guztia berezkoa duen betiko estiloan egiten du, oso testu aberatsa lortuz, baita ikuspegi linguistikoaren aldetik ere, sinonimia eta errima oso modu Eder eta eraginkorrean erabilzten baitu.”
IMANOL ALVAREZ (FACEBOOK)
“Se trata de una visión escénica híbrida, dirigida por Jokin Oregi, a medio camino entre la prosa y la poética, entre la obra de teatro y la sesión musical. Sobre el escenario, un actor-músico y dos músicos-actores. El campo de la palabra es el del actor, el locutor. Pero el actor también se convierte en músico a ratos. El terreno de la música es de los músicos. Pero los músicos también forman parte del espectáculo, y así, se convierten en actores”.
“Oso antzezlan polita. Zorionak bihotzez. Patxo, miresten zaiztut”
LANDER OTAOLA TWITTER (X)
“Ederra benetan! Ez galtzeko modukoa”.
ANE ZABALA TWITTER (X)
“Tremendoa Patxo Telleria”
JOZULIN TWITTER (X)
“Itzela. Zoragarria”
TERE MALDONADO TWITTER (X)
Txizatoki bat eszenatokian
“Ideia bera oso originala iruditu zait; eta testua maisuki idatzia, ohikoa denez. Ohikoa ere badenez, Patxo Telleriak naturaltasun osoz azatzend igu dena, klae magistral batean bageunde bezala”.
UXUE GUTIERREZ, ARGIA ALDIZKARIA
Ez dok hiru Acústico
“Orain bertsio akustikoan, baina zuzenekoaren indar berberarekin, aurkeztuko den Ez dok hiru lanak Euskal Herriko musikaren imajinarioaren kritika ironikoa, absurdoa eta dibertigarria ematen digu. Ikuskizunaren balio preziatuenak umorea eta euskal musikari egiten zaion omenaldi beroa eta hunkigarria dira”.
La paz esteril
“BAKE LEHORRA ikusi dugu gaur eta asko gustatu zaigu. Oso ariketa artistiko interesgarria gatazken hurrenkera historikoa jarraitzeko, eta bereziki negoziazio baten ertz zorrotzen arriskuak haintzat hartzeko”
EXPRAI TWITTER (X)